Nico Samotnik
Liczba postów : 41
Dodatkowe Informacje Krzepa: 2 Sprawność: 4 Umysł: 4
| Temat: Porwania Wto Lip 12, 2016 11:28 am | |
| Gwiazdki w hierarchii wewnątrz stadnej i miedzy stadnej nie mają najmniejszego znaczenia przy prowadzeniu porwań. Mistrz Gry bierze pod uwagę statystyki, rasę, stan postaci, logiczność i dokładność postu. Aby porwać psa najpierw należy doprowadzić go do stanu, w którym nie będzie w stanie stawiać oporu (co nie znaczy, że od razu trzeba łamać mu wszystkie kości) lub podda się i dobrowolnie uda się z oprawcą do lochu. Psy używają jedynie kłów, pazurów i własnej siły oraz sprytu, nie posiadają pułapek czy lin. Porwanie musi trwać minimum 4 posty (2 oprawcy i 2 porywanego). Jeśli pies wejdzie na teren lochów obcego królestwa może od razu umieścić go w klatce. - Czas pobytu w lochach to maksymalnie 5 dni. W przypadku znikomej aktywności ze strony więźnia czas ten się wydłuża.
- Samice w ciąży, szczenięta czy stare psy mogą być porywane, ale tylko dla okupu.
- Jeśli chodzi o zadawanie ran – niedozwolone jest zabijanie postaci, łamanie kości, pozbawianie kończyn i pozbawianie więcej niż jednego zmysłu.
- Rangi medyczne mogą przeprowadzać na więźniach testy. Ograniczenia są takie same jak w przypadku normalnego pobytu w lochach.
| |
|