Krzepa – najprościej mówiąc jest to s i ł a naszej postaci, jej zdolność do zadawania mocnych ciosów i zmniejszenia części obrażeń, które docierają do niej ze strony przeciwnika. Postać o dużej krzepię ma większą szansę na powalenie przeciwnika niezależnie od swojej rasy. Krzepa odpowiada również za wytrzymałość postaci.
Sprawność – czyli po prostu z w i n n o ś ć, zdolność do unikania ciosów poprzez różnego rodzaju przewroty i odskoki. Postać o dużej sprawności charakteryzuje się dużą zwinnością i niezłym refleksem.
Umysł – atrybut odpowiedzialny za s p r y t postaci, jej percepcję, zdolność kojarzenia i dopasowywania faktów. Jest podstawą do rozwijania intuicji, a także sprawia, że postać szybciej wyczuwa natężenie magii w okolicy.
Na starcie każda postać – zarówno dorosły jak i szczenię – otrzymuję do rozdysponowania określoną ilość punktów. W przypadku dorosłych jest to 10, a w przypadku szczeniąt 5. Gdy szczenię osiąga wiek dorosły* otrzymuję kolejne 5 punktów.
Za co uzyskać kolejne punkty?
za udział w eventach/misjach;
za niestandardowe zachowanie na fabule, które Mistrz Gry dostrzeże oraz oceni;
Statystyki uzupełnia się w Dodatkowych Informacjach, które figurują jako zakładka w waszym Profilu.
* Wiek dorosły = 1 rok.