IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Nico
Samotnik
Samotnik
avatar

Liczba postów : 41

Dodatkowe Informacje
Krzepa: 2
Sprawność: 4
Umysł: 4

PisanieTemat: Regulamin   Wto Lip 12, 2016 6:18 pm

1. Podstawy

1.1. Administracja to nie roboty, które muszą być na każde wasze zawołanie, działając 24/7, bez możliwości wzięcia wolnego dnia. Jeśli macie jakiś problem, sprawę która nie potrzebuje ingerencji admina spróbujcie załatwić to sami. Admini prócz tego, że mają obowiązek sprawowania pieczy nad całym forum również chcą się dobrze bawić, więc pamiętajcie, że Adminstrator to też zwykły użytkownik.
1.2. Każdy z użytkowników może posiadać dowolną ilość kont, jednak jest zobowiązanych do grania nimi regularnie. Jeśli wiesz, że nie podołasz temu zobowiązaniu – NIE ZAKŁADAJ KONT. Zależy nam przede wszystkim na uzyskaniu dużej ilości graczy, a nie spotykaniu niezliczonej ilości multikont.
1.3. Wyrażając swoje zdanie – pamiętaj! - jest on równie ważne jak zdanie innego grającego, co powinno ograniczyć nasze kłótnie do absolutnego minimum. Nie musimy bezwzględnie się zgadzać na wszystko, jednak nasza krytyka powinna być wyrażona kulturalnie.
1.4. Rejestrując się i grając na forum automatycznie zgadzasz się na przestrzeganie obowiązujących tu zasad. Ich NIEZNAJOMOŚĆ nie zwalnia z ich przestrzegania. Każde wykroczenie będzie karane, kolejno: upomnieniem → ostrzeżeniem → tymczasową banicją → banicją permanentną.
1.5. Dozwolona wielkość avataru nie powinna przekraczać 250x350 pix.
1.6. Dyskusje na forum powinny być bitwą na argumenty, a nie dziecinnymi, słownymi potyczkami obracającymi się wokół „kto jest najlepszy/najmądrzejszy/najstarszy/najbardziej doświadczony”. Staramy się, aby atmosfera na forum była przyjemna i zachęcająca do gry.
1.7. Zakazuje się rezerwacji galerii, nie chcemy potem niepotrzebnych kłótni, gdy dwie osoby użyją zdjęcia z tego samego autora. Oczywiście zakazuje się, aby dwie osoby miały avatar z tego samego zdjęcia. Osoba, która jako pierwsza go wstawiła ma prawo go zachować.

2. Postaci/Fabuła

2.1. Wasz nick = imię postaci! Dlatego też zabrania się tworzenia postaci, które w swoim nicku mają cyfry, znaki interpunkcyjne etc. Wszelakie konta posiadające niedozwolone nazwy będą niezwłocznie usuwane.
2.2. Zabijanie jest NIEDOZWOLONE. Wyjątek stanowi kara wymierzona przez stado [złe] lub  zgoda użytkownika i jednego z adminów. Nim jednak zabijesz postać, zastanów się dwukrotnie czy na pewno jest to dobra decyzja!
2.3. Na forum panuje bilokacja, acz dotyczy ona jedynie misji i spotkań stadnych w przeznaczonych do tego tematach. W żadnym innym wypadku nie wolno się rozdwajać.
2.4. Nasze postaci posługują się w grze fabularnej jak i rozmowie, informacjami, które usłyszały bezpośrednio od innych graczy. W takim wypadku Pies A może posługiwać się imieniem Psa B dopiero wtedy, gdy ten osobiście mu je wyjawi. Przemieszczanie informacji między swoimi kontami jest niedozwolone.
2.5. Pies przebywający w legowisku, nie ma pojęcia o wydarzeniach rozgrywających się w innych częściach krainy. Wyjątek stanowi tu fakt, gdy zostanie o tym fabularnie poinformowany.
2.6. Staramy się odgrywać nasze postaci jak najbardziej realistycznie. Opis uczuć i emocji jest niezwykle ważnym w zobrazowaniu stanu, w którym nasza postać się znajduję, dlatego przypomina się o uwzględnianiu tego w postach. Negowanie bólu, jego superbohaterska neutralizacja – karana jest ostrzeżeniem.
2.7. Na forum nie występują psy o nieprzeciętnym wzroście, pamiętajcie, aby zachowywać wielkość danej rasy ew. różnica może wynosić do 10 centymetrów, acz to w przypadku, gdy w jakiś sposób wasza postać może mieć w sobie krew jakiejś większej rasy.
2.8. Warto pamiętać, że każdy pies posiada inny zapach, po którym nie da się rozpoznać jego przynależności do jakiejkolwiek grupy. Rozpoznanie przynależności danego osobnika można wtedy, gdy sam nam zdradzi do jakiej grupy należy, bądź dowiemy się tego w jakiś inny sposób.

3. Posty

3.1. Staramy się pisać zgodnie z zasadami ortografii i gramatyki, poprawnej składni i języka - gwara także niezalecana. Oczywistym jest, że nie wszyscy z nas to urodzeni humaniści, dlatego popełniającym regularne błędy zaleca się używania przeglądarki, która owe błędy podkreśla, np. Mozilla Firefox.
3.2. Aby uniknąć chaosu pisząc posta pod postem, zaleca się korzystania z opcji „edytuj”, która pozwala na przejrzystsze i płynniejsze prowadzenie gry. Zdecydowanie rozsądniejszym posunięciem jest pośpieszne dodanie czegoś do wiadomości niż uwzględnienie tego w jedno-linijkowym zdaniu w poście poniżej.
3.3. Nie wymagamy od was pisania elaboratów na kilka stron, acz miło by było, gdyby wasze posty zawierały przynajmniej kilka zdań podrzędnie złożonych, w których umieszczone zostanie coś więcej niż dialog lub „Spojrzał na pobliskiego psa i uśmiechnął się".
3.4. Ze względu na estetykę i przyjemność podczas czytania, zabrania się używania emotikon w postach fabularnych.
3.5. Nie wolno wejść i wyjść w tym samym poście. Należy odczekać minimum 1 minutę, aby móc opuścić dany temat.

4. Misje/Eventy

4.1. Wyprawy podlegają również regulaminowi głównemu, dlatego zabronione jest zabijanie postaci bez zgody użytkownika.
4.2. Wymyślić i zorganizować wyprawę może niemalże każdy. Wystarczy tylko dobry pomysł oraz przedstawienie go tworząc nowy temat z nazwą wyprawy, a następnie poczekać na zgłoszenia chętnych osób.
4.3. Prowadzić misje indywidualne oraz grupowe mogą jedynie Mistrzowie Gry.
4.4. Jeśli uczestnik misji nie napisze w ciągu 24h ( w przypadku misji grupowej ) jest on wtedy omijany w kolejce.
4.5. Naraz można uczestniczyć w max 3 wyprawach.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: W P R O W A D Z E N I E :: Kompedium :: 
Regulamin
-
Skocz do: